در آستانه شب های قدر ۶۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان ابهری توزیع شد

رییس اداره بهزیستی شهرستان ابهر با بیان اینکه خیرین ابهری در ارائه کمک های مومنانه پیشتاز بوده اند، از توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ پرس غذا در بین نیازمندان تحت پوشش در شبهای پرفیض قدر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ابهر علی لطیفی عنوان کرد: این بسته های معیشتی که به همت خیرین و به ارزش یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال تهیه و در بین جامعه هدف توزیع شد، اظهار کرد:کمک‌های مومنانه با حفظ حرمت نیازمندان و توجه به نیازهای ضروری آنها انجام شد.

وی با اشاره به اینکه پویش کمک های مومنانه در ماه ضیافت مهربانی تا عید فطر ادامه دارد، تصریح کرد: امیدواریم در شب عید فطر نیز با حمایت خیرین بتوانیم  تهیه و نوزیع این بسته‌ها را ادامه دهیم.

لطیفی تعداد کودکان ابهری  نیازمند حامی را ۵۰ کودک عنوان کرد و افزود: خیرین و نیکوکاران می‌توانند برای اعلام حمایت از این کودکان به بهزیستی شهرستان ابهرمراجعه نموده و به صورت ماهیانه و با توجه به وسع مالی خود نسبت به پرداخت مبلغی به‌ عنوان کمک هزینه تحصیلی، معیشتی، درمان و... اقدام ‌کنند.

این مسئول یادآور شد: خیرین نیکوکار ابهری می توانند نذورات و احسان خود را جهت بهره مندی اقشار نیازمند و افراد دارای معلولیت به شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۳۲۰۴۳۴ و شماره حساب ۲۱۰۱۹۱۴۳۴۵۲۵۰۱ و کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* واریز نموده تا در سریع ترین زمان به دست نیازمندان واقعی برسد.

کد خبر 55797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد