۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
حضور در سامد، فرصتی برای خدمت

محمد مهدی شاهقدمی مدیر کل بهزیستی استان با حضور در مرکز سامد استانداری همدان به صورت تلفنی پاسخگوی مسائل، مشکلات و پیشنهادهای شهروندان در جهت ارائه خدمات با کیفیت به جامعه هدف دستورات لازم برای رسیدگی به آن ها را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان وی گفت: سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) بهترین وسیله ارتباطی بی ‌واسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست ها، گزارش ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموس‌تری آگاه شوند و برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ کنند.

مدیرکل بهزیستی استان  ضمن قدردانی از مدیران و کارشناسان دفتر بازرسی و مرکز ارتباطات مردمی با دولت (سامد) استان، پاسخگویی به مردم استان همدان  و حل و فصل و رسیدگی به مشکلات آنان را جزو وظایف قانونی، شرعی و اخلاقی مدیران دستگاه ها دانست.

گفتنی است سامد با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است.

لازم به ذکر است تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را با کارشناسان سامد مطرح و پیگیری کنند.

حضور در سامد، فرصتی برای خدمت

حضور در سامد، فرصتی برای خدمت

حضور در سامد، فرصتی برای خدمت

کد خبر 55796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد