به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان وی گفت: سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) بهترین وسیله ارتباطی بی واسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست ها، گزارش ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموستری آگاه شوند و برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ کنند.
مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردانی از مدیران و کارشناسان دفتر بازرسی و مرکز ارتباطات مردمی با دولت (سامد) استان، پاسخگویی به مردم استان همدان و حل و فصل و رسیدگی به مشکلات آنان را جزو وظایف قانونی، شرعی و اخلاقی مدیران دستگاه ها دانست.
گفتنی است سامد با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است.
لازم به ذکر است تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را با کارشناسان سامد مطرح و پیگیری کنند.
نظر شما