رئیس بهزیستی شهرستان ابرکوه معرفی شد

آیین پاسداشت و معارفه سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ابرکوه با حضور سرپرست بهزیستی استان یزد و فرماندار ابرکوه برگزار شد.

 "رضا ابهت" سرپرست بهزیستی استان یزد در این آیین با اشاره به شرح وظایف گسترده بهزیستی گفت:  بهزیستی در قالب 4 معاونت تخصصی دارای شرح وظایف متنوّع و گسترده ای است.

 وی خدمات بهزیستی به افراد دارای معلولیت را یادآور شد و گفت: 29 هزار و 945 نفر معلول شنوایی، بینایی، جسمی-حرکتی، ذهنی، گفتاری، قطع نخاع ، اتیسم و بیماران روانی مزمن در استان یزد از بهزیستی، خدمات دریافت می کنند.

 سرپرست بهزیستی استان یزد در خصوص خدمات بهزیستی به سالمندان گفت: بهزیستی در قالب مراکز شبانه روزی نگهداری از سالمندان و مراکز روزانه سالمندی و ویزیت در منزل به سالمندان خدمات مراقبتی آموزشی می دهد.

 وی ارائه خدمات حمایتی به زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست را از دیگر خدمات بهزیستی ذکر کرد و گفت: آموزش مهارت های زندگی، خدمات مشاوره ای، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، طلاق و اعتیاد نیز بخش دیگری از وظایف تخصصی بهزیستی است.

 گفتنی است؛ در این آیین سرپرست بهزیستی استان یزد با اهدای لوحی از زحمات "زهره اکرمی" رئیس پیشین بهزیستی شهرستان ابرکوه تقدیر و تشکر کرد و طی حکمی "سید شهاب نجفی" به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی کرد.

کد خبر 55778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد