دورهمی و افطاری گروه‌های جهادی در مرکز جامع درمان و بازتوانی سوء مصرف مواد بانوان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، ضیافت افطاری صمیمانه گروه‌های جهادی با ولی نعمتان جامعه هدف سازمان و با عنوان" در محضر ولی نعمتان " در مرکز جامع درمان و بازتوانی سوء مصرف مواد بانوان(پرتو) برگزارشد.

در این ضیافت رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و با اشاره به پویش مردمی در محضر ولی‌نعمتان در ماه صیام و عبادت الهی گفت: این برنامه با همکاری سازمان بهزیستی کشور و گروه‌های جهادی شکل گرفته است تا از ظرفیت‌ آحاد گروه‌های مردمی به منظور تعامل بیشتر در جهت بهبود شرایط خدمت‌رسانی به آحاد جامعه بویژه جامعه محرومین استفاده شود.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود گروه‌های جهادی را به عنوان حلقه های میانی در حل مسائل و مشکلات کشور یاد کرد و گفت: با توجه به دغدغه ها و وظایف خطیر سازمان در قبال آحاد مردم بویژه در رفع و کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی، همراهی و مشارکت جدی گروه‌های جهادی بیش از پیش احساس می شود.

وی اظهار امیدواری کرد با تعامل و هم افزایی بین بخشی با گروه‌های جهادی که اکثراً برنامه‌های فرهنگی را عهده دار شده اند بتوانیم برای دست‌یابی به اهداف سازمان که همان کسب استقلال فردی،   عزت و در نهایت توانمندسازی این ولی نعمتان می باشد تلاش مضاعف داشته باشیم.

گفتنی است : دورهمی و افطاری صمیمانه گروه‌های جهادی و مردمی با حضور مسئولان قرارگاه فرهنگی  حضرت فاطمه زهرا (س)، قرارگاه جهادی رایه المهدی، گروه‌های جهادی اهل کساء، انصار المهدی، سمیه، ام البنین، سرپرست اداره‌کل و معاون امور توسعه  پیشگیری بهزیستی استان در مرکز جامع درمان و بازتوانی سوء مصرف مواد بانوان (پرتو) برگزار شد و حاضران روزه خود را با ولی نعمتان افطار نمودند.

لازم به ذکر می باشد دراین ضیافت بعد از اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی، سخنرانی و مداحی با اهدای لوح سپاس و هدایای مناسب از بهبود یافتگان و مددیاران مرکز تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 55751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد