بندرعباس | قدردانی از همراهی جمعیت هلال احمر بندرعباس

رئیس بهزیستی بندرعباس گفت:تعامل بهزیستی و هلال احمر منجر به ارائه خدمات اثربخش به جامعه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ علی جاودان رئیس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس  در نشست با ناهید عباس نژاد رئیس جمعیت هلال احمر این شهرستان ضمن تجلیل از همراهی این مجموعه با بهزیستی ، در زمینه هم افزایی ،تشریک مساعی و توسعه و گسترش زمینه های همکاری مشترک گفتگو کرد.

علی جاودان ضمن تبریک ماه ضیافت الله از  تعامل و همکاری سازنده و موثر و  اثربخش جمعیت هلال احمر در راستای خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته به جامعه هدف سازمان تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: تعامل بهزیستی و هلال احمر منجر به ارائه خدمات تاثیرگذار به جامعه خواهد بود.

 وی  در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ماموریت ها و رسالت‌های بهزیستی و هلال احمر قرابت و نزدیکی با هم دارند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در ادامه به پاس خدمات ارزنده و موثر جمعیت هلال احمر به مددجویان و گروه‌های مختلف جامعه هدف تحت پوشش و ورود تاثیرگذار جمعیت هلال احمر به موضوع مسئولیت های اجتماعی با اهداء لوح سپاس و صنعت دست  توانخواهان هنرمند دارای معلولیت  از همکاری های صمیمانه  ناهید عباس نژاد  رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرعباس تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

ناهید عباس نژاد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرعباس نیز  از حضور مجموعه بهزیستی و نگاه قدر شناسانه  این سازمان تشکر نمود و گفت: سازمان بهزیستی و هلال احمر به واسطه کمک های خیرخواهانه و انسان دوستانه و حمایت از اقشار  نیازمند و در معرض آسیب جامعه دارای وجوه  مشترک زیادی با یکدیگر  هستند . به عنوان مثال طرح مداخله و حمایت های روانی و اجتماعی در بلایای طبیعی یکی از محورهای همکاری مشترک بهزیستی با هلال احمر به شمار می‌رود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرعباس در پایان آمادگی کامل مجموعه خود را جهت ارائه هرگونه خدمت به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی  اعلام داشت.

کد خبر 55661

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد