دیدار مشاور رئیس کمیته ملی المپیک با سرپرست بهزیستی گیلان

صبح روز پنجشنبه یکم اردیبهشت ماه ، دکتر علی افتخاری مشاور رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در دفتر سرپرست بهزیستی گیلان با وی دیدار و به بررسی چالش ها و موانع در خصوص عرضه خدمات رسانی بهینه به ورزشکاران با شرایط جسمانی ویژه تحت پوشش بهزیستی پرداخت.

در این دیدار سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان با بیان اینکه در سال های گذشته شاهد کسب مدال و افتخار آفرینی توسط ورزشکاران پارالمپیکی گیلان در آوردگاه جهانی پارالمپیک بودیم عنوان کرد: با حمایت همه جانبه و فراهم کردن بستر مناسب مطمئنا بیش از پیش شاهد موفقیت ها و افتخار آفرینی از سوی ورزشکاران پارالمپیکی گیلانی خواهیم بود و همواره در تلاشیم  با ایجاد بستر مناسب و در اختیار قراردادن امکانات ورزشی روند روبه رشد  این ورزشکاران حفظ شود.
  
وی در ادمه افزود : تمام اهداف سازمان بهزیستی این است  تا با ایجاد بستر مناسب و دراختیار دادن امکانات و تجهیزات  ورزشی به ورزشکاران معلول  ابتدا آنها را به شادابی و سرزندگی برسانیم و در کنار این پویایی نیز شاهد افتخار آفرینی ها و پیشرفت روز افزونشان باشیم.

سرپرست بهزیستی گیلان با ابراز امیدواری از حمایت همه جانبه رئیس کمیته المپیک از ورزشکاران معلول و پارالمپیکی گیلان تصریح کرد: حضور دلسوزانه مسئولین باعث دلگرمی ورزشکاران خواهد شد و امیدواریم که با حمایت ، پشتیبانی و تعامل همه جانبه و همیاری کلیه دستگاه های مربوطه بتوانیم گامی موثر در عرضه خدمتگزاری به این عزیزان برداریم و بیش از گذشته شاهد درخشش و افتخار آفرینی ورزشکاران با شرایط جسمانی ویژه باشیم.

دکتر علی افتخاری نیز ضمن  اظهار تعامل همه جانبه با سازمان بهزیستی و حمایت از ورزشکاران پارالمپیکی گیلان گفت: استان گیلان یکی از استان های مستعد در تمامی رشته های ورزشی است و قطعا با نگاه ویژه و کارشناسانه میتوان این استعدادها را پرورش داده و درمسیر درست هدایت کرد زیرا با کشف این استعدادها و سوق دادن در مسیر قهرمانی افتخار نصیب کشور و استان خواهد شد.

مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در پایان اذعان داشت: در راه پیشرفت و افتخار آفرینی ورزشکاران پارالمپیکی گیلان از هیچگونه حمایت و کمکی دریغ نخواهیم کرد و همواره در خدمت این عزیزان خواهیم بود.    

کد خبر 55650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد