جعفرآباد:برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جعفرآباد

اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جعفرآباد با حضور اعضای شورا صبح امروز در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه که بریاست عبداللهی فرماندار شهرستان برگزار شد بعد از بررسی مباحث مربوطه  مقرر شد املاک کشاورزی با احتمال کشت ماده مخدر گل و واحد های تولیدی زیرزمینی با احتمال تولید مواد مخدر شیشه و اتباع خارجی فاقد کارت شناسایی توسط جهاد کشاورزی با همکاری بخشداران، دهیاران، شورای اسلامی و پایگاههای مقاومت بسیج شناسایی و به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جعفرآباد گزارش شود.

همچنین مقرر شد؛ ادارات بهزیستی، آموزش و پرورش و واحد سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان جعفرآباد در راستای آگاه‌سازی و ترویح فرهنگ مبارزه و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، جلسات و برنامه های آموزشی توجیهی برگزار و گزارش اقدامات مربوطه را به شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارسال نمایند.
تجهیز خانه های ورزش روستایی در راستای ارتقای سلامت جسمی و روانی جوانان شهرستان و نیز شناسایی و جمع آوری معتادین متجاهر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

قابل ذکر است برنامه ریزی در راستای درمان معتادین با همکاری کلینیک های آموزشی درمانی اعتیاد، مراکز ترک اعتیاد بهزیستی و استفاده از ظرفیت کمپ ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر نیز از جمله مصوبات این شورا بود.

کد خبر 55552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد