اولین جلسه کمیته دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان

اولین جلسه کمیته دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان ، صبح روز سی فروردین ماه با حضور سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان ، دکتر عابدین قاسمیان معاون امور توانبخشی ، نمایندگانی از سایر دستگاهها و تنی چند از نمایندگان جامعه معلولین گیلان در سالن خزائلی بهزیستی استان برگزار گردید .

در این جلسه هاشمی مسئول دبیرخانه مناسب سازی استان ضمن خیر مقدم به اعضاو تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان هدف از برپایی اولین جلسه کمیته تخصصی را مروری بر مصوبات جلسات پیشین در سال ۱۴۰۰ و ارائه پیشنهادات و راهکارهای جدید جهت بهبود شرایط مناسب سازی استان در سال ۱۴۰۱ عنوان نمود .

در ادامه  سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی استان ضمن تشکر از حضور و همراهی سایر دستگاه های عضو کمیته مناسب سازی بر اجرایی شدن مصوبات تاکید نموده و بیان داشتند صرف مصوب شدن صورتجلسات، راهبردی نیست و اجرایی شدن حتی تعداد کم مصوبات در این زمینه بسیار مفید است . ایشان طرح مناسب سازی پیاده روی خیابان فرهنگ به چهارراه میکائیل را جزو پیشنهادات اصلی خویش عنوان نمود و به استمرار جلسات تاکید نمودند .

در ادامه دکتر قاسمیان معاون توانبخشی بهزیستی استان با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و قانون جامع حمایت حقوق معلولان ، مناسب سازی معابر عمومی و ادارات دولتی را حق مسلم و قانونی همه به ویژه معلولین دانست و بر حضور رابط زبان اشاره در ادارات تاکید نمود ه و فرهنگ سازی را از عناصر مهم و ویژه در امر تغییر نگرش مردم به امر مناسب سازی دانست .

در خاتمه نمایندگان دستگاه های حاضر نظرات و پیشنهادات خویش را بیان نموده و گزارشاتی را از اهم فعالیت های سال قبل بیان نمودند .

کد خبر 55542

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد