پویش "در محضر ولی نعمتان" درمراکز  بهزیستی خوزستان برگزار می شود

سرپرست بهزیستی خوزستان در جلسه با معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) به عنوان نماینده گروههای جهادی همکار با بهزیستی از اجرا شدن پویش "در محضر ولی نعمتان" خبر داد.

مهران کریمیان در این باره گفت:بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه تامین اجتماعی و سازمان بهزیستی  و تاکید بر بهره گیری از گروههای مردمی ، این پویش با همکاری گروههای جهادی در شبهای قدر و همزمان با سراسر کشور در مراکز  بهزیستی استان  اجرا می شود.

وی  ضمن تشریح خدمات بهزیستی ،افزود:گروههای جهادی و متخصصین فرهنگی می توانند با ارائه خدمات  فرهنگی و جهادی به جامعه هدف بهزیستی  به پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی کمک شایانی کنند.

کریمیان خاطر نشان کرد: به منظور آشنایی بیشتر گروههای جهادی  با خدمات و فعالیتهای بهزیستی  و بهرمندی بیشتر از ظرفیت های مردمی ،در قالب اجرای پویش در محضر ولی نعمتان، با همکاری گروههای جهادی ضیافت افطاری و برنامه های فرهنگی در مراکز بهزیستی اجرا می شود.

حجت الاسلام  ذوالفقاری معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان ضمن تشریح فعالیتها ی این معاونت گفت: گروههای جهادی اجتماع محور در مناطق مختلف و حاشیه ای اهواز برای شناسایی و کمک به خانواده های آسیب دیده  و آسیب پذیر در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه بهزیستی ظرفیت خوبی برای فعالیت گروههای جهادی است ،افزود: این نشست می تواند سرآغاز مشارکت جدی  گروههای جهادی با بهزیستی خوزستان و شناسایی افراد نیازمند و معلولی باشد که به دلایلی شناسایی نشده و از بهزیستی کمک دریافت نمی کنند.

کد خبر 55540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد