پویش در محضر ولی‌نعمتان همزمان با شب‌های قدر در مراکز بهزیستی استان سمنان  اجرایی می شود

جلسه اجرای پویش در محضر ولی نعمتان در بهزیستی استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پویش در محضر ولی نعمتان با حضور رعناسورمه  معاون مشارکتها ، میثم اعرابیان مسئول روابط عمومی ، مژگان شهاب کارشناس مشارکتها و جناب آقای بخشیان و هیات همراه از بسیج دانشجویی در محل دفتر مشارکتها به منظور اجرای این پویش در شب هـای قـدربرگزار شد .

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان در ابتدا با معرفی مراکز و اهم فعالیت های بهزیستی گفت در  قالب اجرای این پویش قرار است  برنامه های فرهنگی با محوریت، مددجویان مقیم در مراکز شبانه روزی با همکاری  گروه های جهادی و در راستای ارتباط بیشتر با ظرفیت‌های مردمی در مراکز بهزیستی اجرا شود.

وی اظهار داشت: مردم نوع دوست و نیکوکار استان هم می تواند از طریق موسسات و مراکز وابسته به بهزیستی حمایت ها و مساعدتهای خود را به جامعه هدف تحت حمایت و جامعه محرومین  داشته باشند و در جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات بهزیستی را یاری نمایند.

 سورمه گفت : موظف هستیم از ظرفیت‌ آحاد گروه‌های مردمی در جهت بهبود شرایط خدمت‌رسانی به جامعه هدف بالاخص جامعه محرومین استفاده کنیم و امید داریم این حرکت به عنوان اولین اقدام در راستای ارتباط بیشتر  با ظرفیت‌های بسیج دانشجویی باشد.

نماینده بسیج دانشجویی استان با اشاره به فعالیت های ارائه شده در مجموعه بهزیستی برای افراد جامعه هدف گفت : به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات سازمان بهزیستی اعلام آمادگی داشتند .

در پایان مقرر گردید در قالب پویش در محضر ولی نعمتان سه برنامه مختلف در خانه نگهداری فرزندان ، مرکز سالمندان و بیماران اعصاب و روان تحت نظارت بهزیستی اجرایی شود 

کد خبر 55539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد