نشست سرپرست بهزیستی با رییس جهاد دانشگاهی استان

سرپرست بهزیستی استان هرمزگان گفت: جهاد دانشگاهی استان می تواند در توانمند سازی افراد تحت پوشش بهزیستی که یکی از دغدغه ها و اولویت های این اداره کل است نقش آفرین باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی  در دیدار با رییس جهاددانشگاهی استان هرمزگان گفت: جهاد دانشگاهی استان می تواند در توانمند سازی افراد تحت پوشش بهزیستی که یکی از دغدغه ها و اولویت های این اداره کل است نقش آفرین باشد.
سرپرست بهزیستی استان هرمزگان افزود: همکاری بسیار خوبی بین بهزیستی و جهاد دانشگاهی استان وجود دارد که امیدواریم تداوم داشته باشد تا خدمت‌رسانی این دو دستگاه بیشتر شود.
وی با اشاره به ظرفیت های دو دستگاه در جهت توانمندسازی گروه‌های هدف بهزیستی استان، گفت: : با توجه به وضعیت موجود، اشتغال جامعه هدف به عنوان مهمترین دغدغه برای توانمندسازی آنها در اولویت فعالیت‌های بهزیستی قرار دارد و در این زمینه به تعامل با جهاددانشگاهی در جهت آموزش مهارت‌های لازم و فراهم کردن زمینه ورود این افراد به بازار کار نیاز می باشد.
مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان اضافه کرد: حیطه فعالیت‌های بهزیستی بسیار گسترده است و این اداره کل تمام تلاش خود را با هدف توانمندسازی اقشار تحت حمایت بکار می گیرد امیدواریم بتوان با همکاری جهاددانشگاهی استان توانمندسازی مددجویان از آموزش تا اتصال به بازار را دنبال کرد.
وی خاطر نشان کرد: بهزیستی و جهاددانشگاهی می‌توانند در حوزه‌های آموزشی، اشتغال، کارآفرینی و پژوهشی همکاری‌های خوبی در جهت توسعه اهداف دو نهاد علی الخصوص توانمندسازی جامعه هدف داشته باشند.

کد خبر 55520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد