دیدار مدیران کل بهزیستی و آموزش فنی و حرفه ای استان

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی استان و جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در راستای هم اندیشی در خصوص روند آموزش فنی و اشتغال مددجویان بهزیستی دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان ، دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی استان و جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در راستای هم اندیشی در خصوص روند آموزش فنی و اشتغال مددجویان بهزیستی دیدار و گفتگو کردند .

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از همکاری های فنی و حرفه ای استان اظهار داشت : مساله اشتغال یکی از محوری ترین ماموریت های بهزیستی به عنوان رکن اصلی بازتوانی مددجویان است که خوشبختانه مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همواره در بحث آموزش مهارتهای فنی به مددجویان بهزیستی همکاری خوبی داشته است .

مدیرکل بهزیستی استان افزود : با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مردم ، حجم آسیب های اجتماعی جامعه از ظرفیت دستگاههای حمایتی بالاتر است به همین دلیل نقش سایر دستگاههای دولتی در همراهی با نهادهای حمایتی بیش از پیش ملموس است .

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار اظهار داشت : خدمات بهزیستی با توجه به شرایط کنونی بسیار قابل تقدیر است و باید به این تلاش شبانه روزی خداقوت ویژه ای گفت .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت : مانع بزرگ در مساله تولید و اشتغال در استان ، تزاید فرهنگ فقر پذیری از سوی جامعه است و متاسفانه شاهد عدم استقبال جوانان از حرفه های فنی مورد نیاز بازار استان هستیم .

جلیل شهریاری تاکید کرد : سازمان آموزش فنی و حرفه ای آمادگی دارد تا با همراهی ارگانهای حمایتی به ویژه بهزیستی در آموزش هدفمند حرفه های سودمند و دارای بازار کار در استان جهت بازتوانی مددجویان تحت پوشش بیش از پیش همکاری داشته باشد .

وی افزود : سامانه ای در دسترس مردم استان قرار گرفته است که از طریق این سامانه متقاضیان می توانند اطلاعات اولیه حرفه مورد تقاضا جهت آموزش را وارد نموده و سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان این آمادگی را دارد با در اختیار قرار دادن خوابگاه و سایر خدمات ویژه آموزشی مسیر حرفه آموزی را برای آحاد مردم استان تسهیل نماید .

لینکهای ثبت نام الکترونیکی ویژه اقایان جهت کسب مهارت در محیط واقعی کار در راستای اشتغالی پایدار :
زاهدان  زابل  میرجاوه    خاش  هیرمند  زهک   سراوان   چابهار   سرباز   نیکشهر   ایرانشهر     دلگان

کد خبر 55500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد