ملی پوشان ناشنوا گلستانی حمایت می شوند

سرپرست بهزیستی گلستان در دیدار با رئیس و اعضای هیات ورزشی ناشنوایان استان از لزوم حمایت از جامعه ورزشی تحت پوشش بخصوص ملی پوشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ عارف کیانی سرپرست بهزیستی گلستان در این دیدار گفت: ما شما را در کنار خود می بینیم، وقتی پرچم ایران در سایر کشورها به اهتزاز در میاد همه لذت می بریم.

وی افزود: باهماهنگی مسئولین مربوطه قبل از اعزام به مسابقات جهانی برزیل ملی پوشان ناشنوا گلستانی زمان بیشتری در سالن ورزشی بهزیستی استان به تمرین پرداخته و از آنان حمایت خواهیم کرد.

کیانی اظهار داشت: ورزشی یکی از ارکان اصلی سلامت جسم و روح جامعه‌ای هست که شرایط خاصی همچون این عزیزان دارند داشته و ما باید نگاه ویژه و با الویت بیشتری به این عزیزان داشته باشیم.

سرپرست بهزیستی گلستان تصریح کرد: بنده دنبال عکس گرفتن در فرودگاه با قهرمانان ورزشی نیستم چراکه همه ما به این قشر بدهکاریم و قطعاً در این مسیر با شما خواهیم بود.

وی ادامه داد: ورزشکاران تحت پوشش بهزیستی یکی از موفق‌ترین افراد جامعه هستند که باید الگو سایر اقشار و فرزندان ما باشند و برای من و همکارانم مایه افتخار است که درحال خدمت به بهترین مخلوقات خداوند هستیم.

کیانی با اشاره به جوانگرایی و توجه به جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بهزیستی در گام دوم انقلاب با روحیه جوانگرایی و کار جهادی درصدد رشد و تربیت نسلی سالم، پویا و جهادی است و برای این امر نیازمند همراهی عزیزان ورزشکار و موفق این جامعه هستیم.

در پایان هریک از اعضای هیئت رئیسه ورزش ناشنوایان استان به بیان نقطه نظرات و مطالبات ورزشی خود پرداختند.

کد خبر 55478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد