حضور علی دایی در بهزیستی استان تهران

علی دایی، شهریار فوتبال ایران با حضور در بهزیستی استان تهران به گفتگو با سرپرست معاونت مشارکت های مردمی این اداره کل پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران با بیان خبر بالا اظهار داشت: علی دایی اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، با حضور در اداره کل بهزیستی استان تهران از نزدیک در جریان چگونگی سرویس‌دهی این سازمان به جامعه هدف خود در گستره استان تهران قرار گرفت.

نورالدین فائقی در ادامه خاطرنشان کرد: این چهره محبوب ورزشی افتخار داد به عنوان نماینده بهزیستی استان در جلب و جذب کمکهای مردمی و همچنین عضو کانون خیریه های استان تهران خدمات بهینه و شایسته تری را به جامعه هدف این سازمان به خانواده بزرگ بهزیستی استان تهران و مددجویان ارائه نماید.

وی افزود: دایی به عنوان نمادی از ورزشکاران ایرانی است که در کنار ورزش به مقوله تحصیل نیز بها داده و به عنوان یکی از تحصیلکرده های ورزش ایران در جامعه شناخته می‌شود و الگویی شایسته‌ای برای سایر خیرین در کمک به مددجویان و نیازمندان آبرومند تحت حمایت بهزیستی در پهنه استان تهران قلمداد می شود.

سرپرست معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران در پایان اذعان داشت: ورزش می تواند در مساعدت با بهزیستی اتفاقات شایسته ای را رقم بزند و حضور این ورزشکار مردمی می تواند مطلع رخدادهایی به نفع جامعه هدف و حسن شروع ارتباط ورزش با خیرین همدل در بهزیستی استان تهران باشد که آن را به فال نیک می گیریم.

کد خبر 55470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد