جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر دیدار کرد

در راستای خدمت به جامعه هدف ، محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب پذیر، جلسه ای با حضور آرزو منوچهری مدیر بهزیستی، سرهنگ عبدالله یزدان پناه جانشین فرماندهی و علیرضا فلاحی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر در دفتر مدیریت بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در این جلسه آرزو منوچهری مدیر بهزیستی این شهرستان ، بسیج را یادگار ارزشمند امام راحل برشمرد و افزود: بسیج توانسته در تمامی بحران ها و همچنین توطئه های دشمنان علیه نظام، نقش بسیار ارزنده و تاثیرگذاری را ایفا نماید.

وی با تشریح اهداف و اقدامات انجام شده بهزیستی در حوزه های مشارکتهای مردمی، مسکن، اشتغال، دفتر اعتیاد و کاهش آسیب در مناطق حاشیه شهر و آسیب خیز ، خواستار ادامه کمک و همکاری سپاه در حوزه های مختلف و نیازهای جامعه هدف بهزیستی شد.

مدیربهزیستی شهرستان بوشهر در پایان ضمن قدردانی از مساعدت خیرین، سپاه پاسداران و ارگانهای مختلف در راستای رفع نیازهای جامعه هدف ، رسالت سازمان بهزیستی را ، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و خدمت به محرومین و نیازمندان جامعه عنوان کرد.

همچنین سرهنگ عبدالله یزدان پناه جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ضمن تقدیر از فعالیتهای شبانه روزی نیروهای خدوم بهزیستی در جهت کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه بیان داشت: رسالت ها و ماموریتهای مهم بسیج را در فقرزدایی از چهره جامعه، در جهت خدمت به قشر محروم دانست و در این خصوص ما آمادگی داریم در همه زمینه ها با مجموعه بهزیستی همکاری مستمر داشته باشیم.

کد خبر 55466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد