باید برای مناسب سازی جامعه هدف بهزیستی فرهنگ سازی شود

در اولین جلسه ستاد هماهنگی مناسب سازی گلستان، معاون امور عمرانی استاندار از لزوم فرهنگ‌سازی مناسب سازی برخورد و ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش بهزیستی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی محیط و مبلمان شهری استان با حضور سید النگی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان برگزار گردید.

سیدالنگی ضمن تاکید بر تشکیل جلسات فصلی در شهرستان ها و حضور مدیران در این جلسات و اهتمام ویژه فرمانداران بر اجرای مصوبات ستادی گفت: لازم است کلیه مسئولین نسبت به اقدام برابر مصوبات نیز اهتمام و جدیت داشته باشند.

وی افزود: تولید محتوا و اشاعه فرهنگ در زمینه مناسب سازی مبلمان شهری برای معلولین باید در دستور کار صداو سیما، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری های استان قرارگرفته و در جلسات آتی مورد ارزیابی قرار گیرد.

همچنین عارف کیانی سرپرست اداره کل بهزیستی گلستان نیز ضمن تشکر از اعضای این ستاد از لزوم حمایت های سایر دستگاه های اجرایی برای مناسب‌سازی محیط کار و رفتار با جامعه تحت پوشش بهزیستی گفت و تصریح کرد: در کشور ما با توجه به فرهنگ غنی و تذکرات مکرر دین مبین اسلام در خصوص حمایت از مظلومین و محرومین مشکلات کمترری در خصوص رفتار با جامعه تحت پوشش داریم.

وی اظهار داشت: مناسب سازی فقط ایجاد راه دسترسی به خدمات عمومی جامعه نیست بلکه نحوه برخورد صحیح و گفتمان با اقشار مختلف جامعه است که نیازمند فرهنگ‌سازی و ترویج این روش ها از راه های مختلف هستیم.

کد خبر 55455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد