در رسانه | معابر تردد در سرعین برای معلولان مناسب‌سازی می‌شود

اردبیل - ایرنا - مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان و رئیس کمیته تخصصی و اجرایی مناسب‌سازی استان اردبیل از تخصیص هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای مناسب‌سازی محیط و معابر عمومی برای معلولان در سرعین خبرداد.

به گزارش ایرنا از استانداری اردبیل، عظیم قهرمانی روز دوشنبه در جلسه کمیته تخصصی و اجرایی مناسب‌سازی معبر سرعین اظهار کرد: دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این اعتبار از محل اعتبارات کشوری و پنج میلیارد ریال دیگر هم از محل اعتبارات شهرداری سرعین تامین خواهد شد.

او با بیان اینکه مناسب‌سازی مبلمان شهرهای استان باید جدی گرفته شود، افزود: در احداث پاساژها و ساختمان پزشکان رفع موانع برای تردد جانبازان و معلولان و افراد سالمند بطور خاص مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان ادامه داد: شهرداری‌های استان در ارتباط با مناسب‌سازی مبلمان شهری مسئولیتی ویژه‌ای به عهده دارند و در این خصوص گزارش مستمر از شهرداری‌ها اخذ می‌شود.

وی گفت: طرح موضوع پایلوت مناسب‌سازی در شورای اداری و نماز جمعه و ورود بهزیستی در تایید صورت وضعیت شهرداری سرعین مرتبط با موضوع پایلوت شهر بدون مانع، طبق نظر فرماندار و هزینه‌کرد اعتبارات مناسب‌سازی پایلوت شهر بدون مانع در محل خود ضرورت دارد.

وی خواستار تفکیک هزینه‌کرد اعتبار شهر بدون مانع از اقدمات و پروژه‌های عمومی شهرداری طبق نظر فرماندار سرعین و اطلاع‌رسانی لازم در این شهر درباره موضوع مناسب‌سازی و پایلوت شهر بدون مانع تاکید کرد.

شهر توریستی سرعین در ۲۷ کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.

۳۸ هزار معلول در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی قرار دارند.

کد خبر 55443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد