تخصیص ۷۵۰ میلیون تومان جهت مناسب‌سازی محیط برای معلولان در سرعین

در نشست کمیته تخصصی و اجرایی مناسب‌سازی استان اردبیل، ۷۵۰ میلیون تومان جهت مناسب‌سازی محیط برای معلولان در سرعین اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز با حضور عظیم قهرمانی، مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان و رئیس کمیته تخصصی و اجرایی مناسب‌سازی استان، فرماندار سرعین و مسؤولان این شهرستان، اولین نشست این کمیته در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

در این نشست ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات کشوری و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات شهرداری سرعین به مناسب‌سازی و رفع موانع معلولان در سال ۱۴۰۱ اختصاص یافت.

تشکیل شورای فنی و نظارت سرعین در فرمانداری و اتخاذ سریع تصمیمات اجرایی، طرح موضوع پایلوت مناسب‌سازی در شورای اداری و نماز جمعه و...، ورود بهزیستی در تأیید صورت وضعیت شهرداری سرعین مرتبط با موضوع پایلوت شهر بدون مانع طبق نظر فرماندار و هزینه‌کرد اعتبارات مناسب‌سازی پایلوت شهر بدون مانع در محل خود، از موضوعاتی بود که در این نشست بر آن تأکید شد.

هم‌چنین تفکیک هزینه‌کرد اعتبار شهر بدون مانع از اقدمات و پروژه‌های عمومی شهرداری طبق نظر فرماندار سرعین و انجام اطلاع‌رسانی لازم در شهر سرعین درباره موضوع مناسب‌سازی و پایلوت شهر بدون مانع، از دیگر موارد مطرح‌شده در این نشست بود.

کد خبر 55439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد