برگزاری کمیته مدیریت عملکرد بهزیستی استان سمنان

تعاملات برون سازمانی بیش از پیش در افزایش کیفیت خدمت رسانی موثر است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان کمیته مدیریت عملکرد بهزیستی استان سمنان با حضور دکتر محمود منطقی سرپرست بهزیستی استان سمنان و معاونین و جانشین های حوزه های تخصصی  در محل سالن اجتماعات بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

منطقی ضمن تاکید بر شعار سال ۱۴۰۱ در بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین یکی از رسالتهای بهزیستی را در امر اشتغال دانست و  تصریح کرد:بهزیستی استان سمنان در بخش اشتغال تلاشهای زیادی داشته است و انتظار می رود در سال ۱۴۰۱ در کنار تخصص کارشناسان با ارتباطات گسترده اقدامات موثری  در این زمینه  صورت گیرد.

سرپرست بهزیستی استان سمنان از زحمات و تلاشهای  مسئولین ستادی و معاونین و کارشناسان در حوزه تخصصی تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت:باید برای رسیدن به هدف تلاش کرد و در خصوص ارائه برخی خدمات نیازمند تعاملات برون سازمانی قوی هستیم که بتوان علاوه بر افزایش کمیت در خدمت رسانی به خدمت رسانی مطلوب و با کیفیت دست یافت.

در ادامه جلسه معاونین حوزه های تخصصی مسائل و مشکلات  مربوط به شاخصهای تخصص را مطرح نمودند در خصوص شناسایی چالش ها و مشکلات و نقاط قوت و ضعف مربوط به شاخص ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 55438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 0
    باسلام وعرض ادب....فکرمیکنم چندان مدیریتی که عنوان شددرکارنباشه....مسعولین وتصمیم گیرندگان که جای افرادجامعه نشسته تصمیم گرفته واجرامیکنید....درمرکزی که تحت نظارت اداره شماهست وشمامریریت میکنیدتخلفات زیادی میشود۱-اراعه آمارکذب برای ترویج کارخودکه فعالیت میکنیم مثلا۲-اراعه فاکتورهای کذبتربه اداره مذکورجهت وصول حقی که ازافرادآسیب دیده جامعه گرفته وبرای خوداندوخته میکنندچرارسیدگی نمیشودایافردی مدیری نیست پایش کندبحساب فعالیت انهاراهرجای بایدحقه افرادضعیف جامعه پایمال شود...نان سفره خودرااین چنیین تامیین میکنند

    پاسخ سایت: مطلب شما از طریق مدیرکل در حال پیگیری است

خدمات الکترونیک پرکاربرد