نشست هماهنگی و برنامه ریزی اجرای طرح ولی نعمتان در بهزیستی برگزار شد

پویش «در محضر ولی‌نعمتان» در مراکز تحت نظارت بهزیستی با حضور گروه‌های جهادی برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، دکتر نصیری سرپرست بهزیستی استان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح ولی نعمتان با حضور رئیسی، نماینده گروه جهادی استان با اشاره به فعالیت های ارائه شده در مجموعه بهزیستی برای افراد جامعه هدف گفت : به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات سازمان بهزیستی، استفاده از ظرفیت مردمی و علی الخصوص گروههای جهادی مورد تائید می باشد.

سرپرست بهزیستی استان افزود: براساس سیاست‌های کلی تامین اجتماعی که اخیراً توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد، استفاده از ظرفیت‌ گروه‌های مردمی در جهت بهبود شرایط خدمت‌رسانی به آحاد جامعه بالاخص جامعه محرومین مورد تاکید قرار گرفته است.

دکتر نصیری خاطر نشان کرد: در قالب اجرای پویش ولی نعمتان، قرار است ضیافت افطاری و برنامه های فرهنگی توسط گروه های جهادی و در راستای ارتباط بیشتر سازمان با ظرفیت‌های مردمی در مراکز بهزیستی اجرا شود.

وی اظهار داشت: مردم نوع دوست و نیکوکار استان هم می تواند از طریق موسسات و مراکز وابسته به بهزیستی حمایت ها و مساعدتهای خود را به جامعه هدف تحت حمایت داشته باشند و در جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات بهزیستی را یاری نمایند.

کد خبر 55415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد