نهاد خانواده مهم‌ترین رکن جامعه است/ تاکید بر رفع مشکلات اعطای تسهیلات به زنان سرپرست خانوار

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی زن و خانواده با تاکید بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، بر لزوم رفع مشکلات اعطای تسهیلات به آنان تاکید و با تشکیل صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار و ارتقای جایگاه ساختار معاونت و مشاوران مرتبط با معاونت زنان در سازمان‌ها موافقت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به جایگاه رفیع بانوان در جامعه تصریح کرد: حمایت از بانوان و خانواده از اولویت‌های امروز جامعه ماست. تکرار این سخن که باید مشکلات زنان و خانواده رفع شود مشکلی را حل نمی‌کند و باید در این راستا اقدامات عملی انجام شود.

آیت‌الله رئیسی نهاد خانواده را مهم‌ترین رکن جامعه خواند و خاطرنشان کرد: موضوع خانواده از آن دست موضوعاتی است که دشمن برای هجمه به آن برنامه‌ریزی کرده و در مقابل باید با پیش‌بینی و پیشگیری از مخاطرات این حوزه، از کیان خانواده مراقبت کرد.

آقای رئیسی در ادامه محوریت خانواده را جزء اصول فرهنگ اسلامی و گفتمان انقلاب دانست و از اهتمام و اراده دولت برای اعمال سیاست‌های حمایتی در حوزه‌های مختلف در راستای تقویت نهاد خانواده خبر داد.

رئیس جمهور با تاکید بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، بر لزوم رفع مشکلات اعطای تسهیلات به آنان تاکید کرد و اظهار داشت: زنان و بانوان باید احساس کنند که در جامعه و بویژه از سوی نظام حکمرانی مورد پشتیبانی و حمایت هستند.

در این جلسه اعضا با تشکیل صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار و ارتقای جایگاه ساختار معاونت و مشاوران مرتبط با معاونت زنان در سازمان‌ها موافقت کردند.

کد خبر 55353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد