برگزاری جلسه هم اندیشی بهره گیری از ظرفیت گروههای جهادی

همزمان با هفته اکرام و احسان و میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و با همکاری مشترک دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، کمیته امداد حضرت امام (ره)، موسسه خیریه ائمه اطهار (ع)، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، هلال احمر، میراث فرهنگی و اداره کل بهزیستی استان مراسم جشن رمضان در محوطه شیخ صفی الدین اردبیل برگزار شد.

در این نشست حامد رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان با اشاره به برخی از خدمات و فعالیت های ارائه شده در مجموعه بهزیستی برای افراد جامعه هدف اظهار داشت : به منظور غنا بخشیدن و ارتقاء سطح کیفی خدمات سازمان بهزیستی نشستی با مسئولین و سازمان های فعال در حوزه فعالیت های جهادی استان با موضوع فعالیتهای ویژه ماه مبارک رمضان انجام شد که امیدواریم در کنار بهره مندی از ظرفیت مردمی از توان و ظرفیت این گروهها نیز برخوردار شده و برنامه و اهداف سازمان را پربارتر سازیم.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان افزود : با شروع و آغاز فعالیت گروههای جهادی در مجموعه بهزیستی بویژه در ماه مبارک رمضان حمایت و دستگیری از ولی نعمتان تحت پوشش به خوبی عینیت خواهد یافت و این عزیزان مسئولان و مردم را در کنار خود احساس خواهند نمود.

وی ادامه داد :مردم نوع دوست و نیکوکار استان هم می تواند از طریق موسسات و مراکز وابسته به بهزیستی حمایت ها و مساعدتهای خود را از این عزیزان دریغ ننموده و در جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات به ولی نعمتان همواره ما را یاری فرمایند.

این مسئول تصریح کرد : براساس سیاست‌های کلی تامین اجتماعی که اخیراً توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد، موظف هستیم از ظرفیت‌ آحاد گروه‌های مردمی در جهت بهبود شرایط خدمت‌رسانی به آحاد جامعه بالاخص جامعه محرومین استفاده کنیم و امید داریم این حرکت به عنوان اولین اقدام در راستای ارتباط بیشتر سازمان با ظرفیت‌های مردمی باشد.

لازم به ذکر است طرحی با عنوان " در محضر ولی نعمتان " از سوی سازمان بهزیستی کشور ابلاغ شده است که در استان اردبیل با همکاری مجموعه بهزیستی و گروههای جهادی عملیات اجرای آن شروع شده است. در این طرح برنامه های مختلف فرهنگی، مشاوره ای، پزشکی در بین مخاطبان و بویژه افراد جامعه هدف در بازه زمانی از نیمه ماه مبارک رمضان تا پایان آن در چندین مجموعه و مراکز تحت پوشش بهزیستی انجام خواهد شد.

 گفتنی است در این نشست هریک از حاضرین به بیان دیدگاهها، نظرات، پیشنهادها و نکات حائز اهمیت از تجربیات فعالیتهای گذشته خود پرداختند.

کد خبر 55328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد