پیشوا| نشست بهزیستی با اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص مدیریت آسیب های اجتماعی

نشستی برای همکاری دوجانبه بهزیستی و شورای اسلامی شهر پیشوا در خصوص آسیب های اجتماعی با حضور معصومه یوسفی و حامد هداوند از اعضای شورای اسلامی این شهر با نجمه اسماعیلی رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا در اداره بهزیستی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این دو عضو شورای اسلامی شهر پیشوا با تبریک ماه رمضان از همکاری دوجانبه در خصوص کنترل، مدیریت و کاهش آسیب های اجتماعی مطالبی را بیان کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا در این نشست اظهار داشت: ما میتوانیم به وسیله نیروهای متخصص در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف وکاهش آسیب های اجتماعی همکاری خوبی را از طریق برگزاری دوره های آموزشی  داشته باشیم.

نجمه اسماعیلی در ادامه افزود: نیروهای اورژانس اجتماعی نیز باهدف به حداقل رساندن وکاهش میزان آسیب های اجتماعی وارده به افراد در ماه مبارک رمضان بعد از نماز ظهر درمناطق آسیب خیز خدمات ارائه می دهد.

وی ادامه داد: ازبرنامه های آینده این اداره نیز این است که با استفاده از آموزش های تخصصی در مدارس و محلات به جامعه هدف و به کسانی که نیازمند هرگونه خدمات هستند در جهت کاهش آسیب های اجتماعی خدمات ارائه خواهیم داد.

کد خبر 55295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد