پاکدشت| محفل انس با قرآن ویژه کارکنان و فرزندان بهزیستی برگزار شد

محفل نورانی انس با قرآن ویژه کارکنان و فرزندان مراکز شبه خانواده به مناسبت ماه مبارک رمضان در مرکز شبه خانواده بهزیستی پاکدشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن ویژه فرزندان مراکز شبه خانواده با حضور محمود برزگر رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت و نادره افشار معاون اجتماعی در مرکز شبه خانواده ام البنین (س) برگزار شد.

در جریان برگزاری این مراسم معنوی  جزء ۱۲ کلام الله مجید توسط اکبری از قاریان شهرستان تلاوت شد و در پایان به رسم یادبود   به منظور تشویق هر چه بیشتر جامعه هدف جهت شرکت در مراسمات فرهنگی هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت در این مراسم معنوی اظهار داشت: هدف از این محفل که با همت مرکز شبه خانواده ام البنین (س)  برگزار گردید ترویج فرهنگ قرانی مطابق با ذائقه نوجوانان بود.

محمود برزگر در ادامه خاطر نشان کرد: هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با قران و آموزه های اخلاقی آن آشنا شوند قطعا در ارتقای تربیت و اخلاق آنها موثر خواهد بود.

معاون امور اجتماعی نیز در این زمینه گفت: ما باید تلاش کنیم که قرآن را آن طور که هست به نوجوانان آموزش دهیم و به کودکان‌مان بگوییم که قرآن کتاب رحمت و امید و تماما اموزه های مترقی اخلاقی است.

پاکدشت| برگزاری محفل نورانی انس با قرآن جامعه هدف

کد خبر 55286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد