سرپرست بهزیستی استان با رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه استان دیدار کرد

منطقی با حضور در محل کار مالکی با ایشان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان منطقی سرپرست بهزیستی استان با مالکی رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه استان دیدار کرد .

در این دیدار سرپرست بهزیستی استان را حسین نوحی معاون پشتیبانی و الهام حسن آبادی مسئول بودجه اداره کل نیز همراهی می کردند .

سرپرست بهزیستی استان سمنان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری سازمان برنامه ریزی و بودجه استان با بهزیستی در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف ، گزارشی از عملکرد بهزیستی استان ارائه و تصریح کردند : بهزیستی استان هم اکنون با تحت حمایت داشتن سیزده هزار و ۲۶۵ نفر در حوزه توانبخشی و سه هزار و ۲۴۳ نفر در حوزه توانبخشی که با در نظر داشتن ده هزار و ۹۳۷ نفر اعضای خانواده به بیست و هفت هزار و ۴۴۵ نفر با ۲۷۸ نفر پرسنل در بخش دولتی در حال ارائه خدمات می باشد.

منطقی یکی از رویکرد های سازمان بهزیستی را توانمند سازی، اشتغال و مسکن جامعه هدف برشمرده و برنامه های و اهداف پیش رو بهزیستی استان را استفاده از ظرفیت های نیروهای تخصص درون و برون سازمانی، استفاده و بهر مندی از ظرفیت های شرکای اجتماعی بهزیستی با نظارت و گسترش اثر بخشی خدمات، استفاده از ظرفیت  توانمندی درون و برون سازمانی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، توانمند سازی گروه هدف و ارتقاء سطح زندگی فردی و اجتماعی بیان داشتند.

مطرح کردن مسائل و مباحث اعتباری بهزیستی استان دیگر سخنان سرپرست بهزیستی استان با مالکی بود و در انتهای بیانات خود اعتبارات بهزیستی را در مسیر درست و مشخص که در بهترین زمان و شکل ممکنه هزینه می شود ابراز داشتند .

نادر مالکی رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه استان سمنان در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و آرزوی توفیق برای سرپرست جدید بهزیستی استان از همراهی و همکاری بهزیستی استان با سازمان برنامه ریزی و بودجه تقدیر و تشکر داشتند .

وی اولویت سازمان برنامه ریزی و بودجه استان را اجرای برنامه های دستگاه های اجرایی بیان و ابراز داشتند : انتظار می رود دستگاه های پیگیر فعالیت های جا مانده خود در سال گذشته باشتند و این سازمان نهایت همکاری را با ایشان دارد .

مالکی ضمن اعلام همکاری بیش از پیش با بهزیستی استان در امر خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف خود این اداره کل را جزء دستگاه های حائز اهمیت برای سازمان برنامه ریزی و بودجه استان به واسطه نقش مهم و موثر خود در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی بیان داشتند .

کد خبر 55282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد