بهزیستی هدایای مردمی را بدون واسطه به مددجویان می رساند

سرپرست بهزیستی استان تهران گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای نزدیک شدن به خداوند بزرگ است و یکی از بزرگترین راه‌های نزدیک شدن به خدا، کمک به نیازمندان است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری فارس، سمانه زمانی با تبریک میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای تکالیف قانونی و وظایف محوله سازمانی، بهزیستی تحت عنوان پویش ضیافت مهربانی از ابتدای ماه مبارک رمضان اقدام به جمع‌آوری هدایا، اعانات و نذورات مردمی کرده و تا پایان این ماه ادامه خواهد یافت.

زمانی با بیان اینکه جامعه هدف سازمان بهزیستی در پهنه استان تهران و در ۱۶ شهرستان افراد مختلف و متفاوتی را تشکیل می‌دهد، تصریح کرد: مردم خداجو، روزه داران گرامی و خیران نیک سیرت با مراجعه به مراکز تحت نظارت و مدیریت بهزیستی در پی رفع نیازهای مددجویان عضو جامعه هدف سازمان بیایند و بهزیستی نیز هدایای مردمی را بدون واسطه به مددجویان می رساند.

وی ادامه داد: ماه رمضان بهترین فرصت برای نزدیک شدن به خداوند بزرگ است و یکی از بزرگترین راه‌های نزدیک شدن به خدا، کمک به نیازمندان است.

زمانی در ادامه با قدردانی از خیرین سطح کشور و استان و دعوت از آنها برای مشارکت در خیر جمعی کمک به نیازمندان آبرومند با توجه به نزدیکی شب‌های قدر، خاطرنشان کرد: شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۴۱۹۸۴۷۲۰ و حساب ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ در اختیار عموم مردم و نیکوکاران قرار دارد تا هموطنان نوعدوست کمک‌های نقدی خود را از این طریق در اختیار بهزیستی استان تهران قرار دهند و همچنین کدهای دستوری#۵۵۵*۷۲۴*و #۲*۶*۷* به منظور کمک رسانی شایسته و بی واسطه در کمترین زمان ممکن به نیازمندان تحت حمایت بهزیستی استان تهران در نظر گرفته شده است.

کد خبر 55281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد