حضور سرپرست بهزیستی هرمزگان در دیدار مردمی مسئولین با مردم در شهرستان سیریک

سرپرست بهزیستی هرمزگان با حضور در برنامه دیدار مردمی مسئولین با مردم در سیریک ، با مراجعین و جامعه هدف بهزیستی دیدار و پاسخگوی سوالات و مطالبات آنان بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی سرپرست بهزیستی هرمزگان با حضور در برنامه در دیدار مردمی مسئولین با مردم در سیریک در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهرستان با مراجعین و جامعه هدف بهزیستی دیدار و پاسخگوی سوالات و مطالبات آنان بود.

جهانشاهی در این دیدار که با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان ، رییس شورای شهر ، شهردار، رییس دفتر نماینده مردم در  مجلس شورای اسلامی ، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اطلاعات ، اداره ورزش و جوانان و بنیاد مسکن همراه بود ، ضمن ارائه گزارش عملکرد سازمان بهزیستی ، ارائه آموزش های خانواده بویژه در بحث مهارت های زندگی را یکی از فعالیت های شاخص بهزیستی عنوان کرد .

وی بر بومی سازی ساختارهای حمایتی و تخصصی بهزیستی برای ارائه خدمت بهتر درمناطق مختلف استان تاکید کرد و گفت: تلاش ما بر این است از نیروهای بومی و تخصصی این شهرستان در بحث آموزشها استفاده شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی هرمزگان در ادامه با اشاره به گستردگی فعالیت های بهزیستی در حوزه های مختلف پیشگیری ، اجتماعی و توانبخشی و مشکلات  و کمبود اعتبارات جهت ارائه خدمات شایسته به مددجویان اذعان داشت : بهزیستی به تنهایی قادر به رفع یا کاهش مشکلات اجتماعی نیست و خیرین و نیکوکاران شهرستان به عنوان  بازوان توانمند خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی می توانند در این راه همراه ما باشند.

در پایان این مراسم، در نشست مسئولین و مدیران مراکز دولتی و غیر دولتی تحت نظارت با سرپرست بهزیستی هرمزگان در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان رایزنی و بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 55255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد