تعیین تکلیف سامانه ۱۲۳ اورژانس اجتماعی استان 

جلسه تعیین تکلیف نظارت سامانه خط ۱۲۳ ساعته تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه تعیین تکلیف نظارت سامانه خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی بهزیستی استان تهران با سرپرستان معاونت پشتیبانی و اجتماعی، کارشناس مسئول اورژانس اجتماعی، مسئول خدمات، رئیس سامانه خط ۱۲۳ و کارشناس امور اداری بهزیستی استان تهران تشکیل شد.

در این جلسه با توجه به اینکه سامانه خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی به صورت استانی انجام وظیفه می کند مقرر گردید این سامانه از حوزه نظارتی شهرستان شمیرانات به حوزه نظارتی استان تهران انتقال یابد.

سرپرست معاونت امور پشتیبانی بهزیستی استان تهران با بیان مطلب بالا، تصریح کرد: تلاش داریم خدمات بهزیستی تهران با کمترین فاصله زمانی و بیشترین کیفیت به همه گروه‌های هدف در سطح استان ارائه شود و از این رو از تمام ظرفیت های بهزیستی نهایت استفاده را خواهیم برد.

امیربهادر فاضلی در ادامه خاطرنشان کرد: فعالیت در حوزه شناسایی آسیب های اجتماعی بسیار مهم است و از این رو بهزیستی تلاش می کند تا شرایط را برای ارائه خدمات بیشتر به مردم فراهم و زیرساخت های لازم را آماده کند و این تغییر حوزه نظارتی خط سامانه ۱۲۳ از هدف گذاری های بهزیستی استان در دوره جدید است تا سرویس دهی بهتری به اجتماع و مردم عزیز تهران داده شود.

کد خبر 55249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد