رضایت مشاور منطقه ای یونیسف از وضعیت شیرخوارگان در مرکز شبیر تهران

خاویر آگویلار مشاور منطقه ای حمایت از کودک خاورمیانه و شمال آفریقای سازمان جهانی یونیسف در بازدید از قسمت های مختلف شیرخوارگاه شبیر در جنوب تهران از وضعیت مطلوب کودکان اتباع کشورهای دیگر که در این مرکز نگهداری می شوند، اظهار رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، ده درصد از کل فرزندان مقیم در شیرخوارگاه شبیر را اتباع کشورهای دیگر در بر می گیرد.

آگویلار را در این بازدید، حامد فروزان مدیرکل ارتباطات بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد نصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی و احسان جعفری مدیر کل روابط‌عمومی سازمان بهزیستی کشور و سید سعید آرام مدیر بهزیستی شهرستان تهران و رئیس ستاد ساماندهی و توانمندسازی کودکان کار و خیابان استان تهران همراهی می کردند و در جلسه ای هم در خصوص کودکان کار و خیابان برگزار کرده و در مورد سیاست های بهزیستی و نظام جمهوری اسلامی به صورت کلان در جهت ساماندهی کودکان اتباع و به خصوص کار و خیابان و اینکه سازمان بهزیستی هیچ تفاوتی بین کودکان ایرانی و اتباع تفاوتی قائل نمیشود و رایزنی هایی مختلفی که با دستگاه های مرتبط در این خصوص دارد بحث و گفتگو شد.

گفتنی است؛ مشاور منطقه ای حمایت از کودک خاورمیانه و شمال آفریقای سازمان جهانی یونیسف و همراهان از بخش های مختلف شیرخوارگاه شبیر دیدن کردند.

کد خبر 55246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد