۸۰ درصد فعالیتهای بهزیستی با مشارکت خیرین است

سرپرست بهزیستی استان خوزستان در حاشیه همایش پویش ضیافت مهربانی که شامگاه پنجشنبه ۲۵ فروردین ماه با حضور امام جمعه ،فرماندار و جمعی از مسئولان و خیرین در دزفول برگزار شد اظهار داشت :۸۰ درصد فعالیتهای سازمان بهزیستی با کمک و مشارکت خیرین انجام می گیرد که جا دارد از آنها تقدیر و قدر دانشان باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان با اشاره به مشارکت خوب مردم و خیرین دزفول در پویش ضیافت مهربانی ماه مبارک رمضان افزود : شهرستان دزفول از جمله شهرستانهایی است که در پویشهای مردمی با استقبال بالای خیرین همراه بوده و دزفول  از این لحاظ  جزو شهرهای برتر استان  است.

رئیس اداره بهزیستی دزفول نیز  در این همایش عنوان کرد:این همایش در راستای پویش ضیافت مهربانی رمضان و جلب مشارکت خیرین برای کمک به جامعه هدف بهزیستی برگزار شده است. 

سعید ایثاری با بیان اینکه بیش از ۸ هزار خانوار در حوزه توانبخشی و حمایتی زیر پوشش بهزیستی دزفول هستند، گفت:دزفول مزین به خیرین کم نظیری است که همیشه یار و همراه بهزیستی بوده اند. 

ایثاری با اشاره به اینکه مقدمات ساخت۱۰۸ واحد مسکونی با کمک خیرین انجام شده ،  افزود:در سال گذشته  بالاترین میزان دریافت کمکهای مسکن و همچنین بالاترین جذب تسهیلات اشتغال در استان را داشتیم.

گفتنی است در این همایش از تعدادی از خیرین ،کارآفرینان برتر و ورزشکاران موفق دارای معلولیت تقدیر شد.

کد خبر 55240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد