مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی ۲۰درصد افزایش پیدا کرد

مدیرکل بهزیستی البرز با اشاره به افزایش مستمری خانوارهای تحت پوشش در سال جاری گفت: مستمری این خانوارها در مقایسه با سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته که به زودی اعمال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۷ هزارو ۲۰ نفر تحت پوشش بهزیستی البرز قرار دارند افزود: با احتساب خانواده آنها، در مجموع ۱۶۶ هزار و ۳۸۵ نفر از خدمات بهزیستی استان بهره مند هستند.

به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر ۲۲ هزارو ۲۹۳  خانوار در البرز از بهزیستی مستمری دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به میزان مستمری دریافتی خانوارهای تحت پوشش این نهاد توضیح داد: مبالغ مستمری معیشتی مددجویان تحت پوشش برای خانواده یک نفره ماهانه به ۴۲۰ هزارتومان، خانواده دو نفره به ۶۰۰ هزار تومان، سه نفره به ۸۴۰ هزار تومان، چهار نفره به یک میلیون و ۸۰ هزار تومان و پنج نفره به یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

این مسئول با اشاره به وضعیت پرونده‌های افراد تحت پوشش این نهاد افزود: بیشترین فراوانی در پرونده‌های تحت پوشش با جمعیت ۱۵ هزارو ۱۰۶ نفر مربوط به معلولین جسمی حرکتی است.

محمدی فلاح اضافه کرد: بهزیستی البرز در حوزه امور اجتماعی ۹ هزار و ۳۲۱ تحت پوشش و سه هزار و ۱۵۱ مستمری بگیر و درحوزه توانبخشی هم ۳۳ هزار و ۵۴۴ تحت پوشش و ۱۹ هزارو ۲۴۹ نفر مستمری بگیر دارد.

کد خبر 55229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد