منابع انسانی کارآمد سرچشمه بسیاری از تحولات در یک سازمان موفق است

«وجیهه محمدی فلاح» مدیر کل بهزیستی استان البرز به مناسبت فرارسیدن روز منابع انسانی پیامی بدین مضمون صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، متن این پیام بدین شرح است:


منابع انسانی؛ حیاتی ترین و ارزشمندترین منابع هر سازمان هستند و در صورت استفاده صحیح از توانمندی این منابع می توان ضعف های درون سازمانی را به قوت تبدیل کرده و فرصت های برون سازمانی را به بهترین شکل به خدمت گرفت.

 از مطرح شدن انسان به عنوان محور توسعه و تعیین کننده‌ترین عامل در کیفیت کار یک سازمان؛ ارائه خدمات و بهبود فرآیند کاری می‌توان استنباط کرد که منابع انسانی، ارتباط مستقیمی با بهره وری و توسعه پایدار سازمان دارد.

 دستیابی به اهداف کلان و استراتژیک اداره کل بهزیستی البرز ، جز با همیاری همه سرمایه های انسانی آن امکان پذیر نیست و امید است با شناسایی شاخص های کلیدی در مجموعه منابع انسانی و طراحی مدل شایستگی مدیران آینده، شاهد پویایی و کارآمدی هرچه بیشتر منابع انسانی باشیم.

به همین مناسبت اینجانب بر خود لازم می‌دانم ۲۵ فروردین ماه روز ملی منابع انسانی را که با ماه مبارک رمضان نیز مقارن گردیده به کلیه همکاران گرانقدر و پرتلاش در اداره کل بهزیستی استان البرز تبریک عرض نموده و امیدوارم  نیروی انسانی صالح، چابک و برخوردار از فکر و مدیریت صحیح در کنار ایستادگی، عزم راسخ،امید به آینده، راه گشاترین عناصر در رساندن ایران اسلامی به جایگاه بزرگ تاریخی و متناسب با شان آن  در  سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین باشد.

کد خبر 55225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد