توزیع ۵۰ هزار پُرس غذای گرم در طرح «ضیافت مهربانی»

شرفی گفت: در راستای اجرای طرح «ضیافت مهربانی» پیش بینی می شود با کمک خیران ۵۰ هزار پُرس غذای گرم بین جامعه هدف بهزیستی استان تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع شود.

«حسن شرفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: سازمان بهزیستی طی ماه مبارک رمضان در جهت تأمین نیازمندی‌های جامعه هدف تحت پوشش اقدام به برگزاری پویش «ضیافت مهربانی» کرده است.

سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به هدف از برگزاری پویش «ضیافت مهربانی» گفت: اشاعه فرهنگ خیرخواهی و نوع دوستی و تکریم ایتام و نیازمندان، آگاه‌سازی جامعه با خدمات گسترده، ایجاد امید و حس نوع دوستی در دل مددجویان و استفاده از ظرفیت خیران جهت تامین نیازهای جامعه هدف از اهداف اصلی اجرای این پویش است.

وی در ادامه بیان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان در راستای اجرای این پویش در خراسان جنوبی پیش بینی می شود بیش از 50 هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان تحت پویش این نهاد حمایتی توزیع شود.

شرفی ادامه داد: به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س) یک هزار و 500 پُرس غذای گرم توسط مراکز مثبت زندگی بین جامعه هدف بهزیستی شهرستان بیرجند توزیع می شود.

سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی افزود: در ابتدای ماه مبارک رمضان نیز 120 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال بین جامعه ی هدف بهزیستی در شهر اسفندن شهرستان قاینات توزیع شد.

وی به نحوه واریز کمک های نقدی خیرین جهت مشارکت در اجرای این پویش گفت: خیران می توانند از طریق از طریق شماره حساب ۴۱۸۰۰۳۴۵۴۱۹۴۷۶۹۶ و یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ و یا از طریق کد دستوری #2468*724* برای واریز کمک‌های نقدی اقدام کنند.

شرفی در پایان عنوان کرد: مردم و خیران می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود شامل بسته‌های مواد غذایی و البسه را به اداره‌های بهزیستی شهرستان‌ها، بخش‌ها و موسسه‌های خیریه تحت پوشش بهزیستی تحویل دهند.

کد خبر 55197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد