اجرای پویش «ضیافت مهربانی» ویژه ماه رمضان در خراسان‌جنوبی

سرپرست اداره‌کل بهزیستی خراسان‌جنوبی گفت: پویش «ضیافت مهربانی» ویژه کمک به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی در ماه مبارک رمضان با کمک خیران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «حسن شرفی» سرپرست اداره‌کل بهزیستی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و لزوم تأمین نیازمندی‌های جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی در مراکز نگهداری فرزندان بی‌سرپرست، معلولان و خانواده‌های نیازمند زیر پوشش بهزیستی، برای بهره‌مندی از ظرفیت خیران، نیکوکار و نوع‌دوست استان «ضیافت مهربانی» در استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت خیران، شرکت‌ها و کارخانه‌های استان در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به جامعه هدف سازمان از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در دستور کار قرار دارد.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی خراسان‌جنوبی از خیران و مردم نوع‌دوست استان برای مشارکت در این پویش خواست از طریق شماره حساب ۴۱۸۰۰۳۴۵۴۱۹۴۷۶۹۶ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ و شماره شبای ۶۰۰۱۰۰۰۰۴۱۸۰۰۳۴۵۴۱۹۴۷۶۹۶ در این پویش همکاری کنند.

شرفی ادامه داد: همچنین خیران می‌تواند با پرداخت از طریق کد دستوری #۲۴۶۸*۷۲۴* برای واریز کمک‌های نقدی اقدام کنند.

وی تأکید کرد: مردم می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به اداره‌های بهزیستی شهرستان‌ها، بخش‌ها و مؤسسه‌های خیریه تحت پوشش بهزیستی تحویل دهند تا در اسرع وقت میان خانواده‌های نیازمند تحت پوشش توزیع شود.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

کد خبر 55194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد