پیش‌بینی توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان بهزیستی خراسان‌جنوبی

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان‌جنوبی گفت: پیش‌بینی شده در ماه مبارک رمضان ۵۰ هزار پرس غذای گرم برای توانخواهان و مددجویان جامعه هدف بهزیستی استان با کمک خیران و مردم نوع دوست استان تبخ و توزیع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «حسن شرفی»، سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سازمان بهزیستی طی ماه مبارک رمضان در جهت تأمین نیازمندی‌های جامعه هدف تحت پوشش اقدام به برگزاری پویش «ضیافت مهربانی» کرده است.

وی با اشاره به هدف از برگزاری پویش «ضیافت مهربانی» گفت: اشاعه فرهنگ خیرخواهی و نوع‌دوستی و تکریم ایتام و نیازمندان، آگاه‌سازی جامعه با خدمات گسترده، ایجاد امید و حس نوع‌دوستی در دل مددجویان و استفاده از ظرفیت خیران جهت تأمین نیازهای جامعه هدف از اهداف اصلی اجرای این پویش است.

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان‌جنوبی بیان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان در راستای اجرای این پویش در خراسان‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود ۵۰ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان تحت پویش این نهاد حمایتی توزیع شود.

شرفی ادامه داد: به مناسبت وفات حضرت خدیجه (سلام الله علیها)، هزار و ۵۰۰ پُرس غذای گرم  که با کمک خیران و پیگیری مدیریت بهزیستی بیرجند در هیأت رضوی پخت و با همکاران بهزیستی بسته‌بندی شده و بین جامعه هدف بهزیستی شهرستان بیرجند توزیع می‌شود.

وی افزود: در ابتدای ماه مبارک رمضان نیز ۱۲۰ بسته معیشتی به ارزش یک‌میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال بین جامعه هدف بهزیستی در شهر اسفندن شهرستان قاینات توزیع شد.

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان‌جنوبی به نحوه واریز کمک‌های نقدی خیرین جهت مشارکت در اجرای این پویش گفت: خیران می‌توانند از طریق شماره حساب ۴۱۸۰۰۳۴۵۴۱۹۴۷۶۹۶ و یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ و یا از طریق کد دستوری #۲۴۶۸*۷۲۴* برای واریز کمک‌های نقدی اقدام کنند.

شرفی خاطرنشان کرد: مردم و خیران می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود شامل بسته‌های مواد غذایی و البسه را به اداره‌های بهزیستی شهرستان‌ها، بخش‌ها و مؤسسه‌های خیریه تحت پوشش بهزیستی تحویل دهند.

کد خبر 55193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد