اعطای بورس تحصیلی به ۶۱۹ دانش آموز و ۱۶ دانشجو در قم

مراسم افطاری موسسه فرهنگی دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع)شعبه قم در تالار فرهنگیان شماره ۲ با حضور دانش آموزان تحت پوشش این موسسه و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛مدیر شعبه قم موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع) از نیاز این موسسه به همکاری داوطلبانه متخصصان آموزشی، درمانی، فرهنگی و مددکاری و همچنین همراهی بانیان عام خبر داد.

منوچهر دهشیری چهارشنبه شب در جمع تعدادی از خیرین در تالار فرهنگیان استان با اشاره به تمرکز موسسه خیریه دارالاکرام بر امر بورسیه دانش آموزان در خطر ترک تحصیل خاطر نشان کرد: فعالیت شعبه قم این موسسه از هشت سال پیش آغاز شده و برای تحقق شعار "تحصیل حق همه کودکان است" همچنان ادامه دارد.

وی افزود: شعبه قم موسسه خیریه دارالاکرام تاکنون بیش از ۶۰۰ دانش آموز را تحت پوشش خود داشته است.

مدیر شعبه قم این موسسه خیریه سپس اظهار کرد: فعالیت های انجام شده در این شعبه، توانمندسازی ۹۲ دانش آموز نیازمند مستعد را به دنبال داشته است؛ افرادی که هم اکنون خودشان به عنوان حامی و پشتیبان دانش آموزان نیازمند، همراه و یاور موسسه هستند.

دهشیری با تصریح بر اینکه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع) همچنان نیازمند حمایت بیشتر حامیان و بانیان عام برای تامین هزینه هاست یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ مددکار و همیار متخصص در رشته های مختلف به صورت داوطلبانه و رایگان با این موسسه همکاری می کنند و البته نیاز به همیارانی که به صورت داوطلبانه با موسسه همکاری کنند همچنان وجود دارد.

وی اضافه کرد: شعبه قم موسسه دارالاکرام نیاز ضروری به مکانی مستقل برای اداره امور دانش آموزان تحت پوشش و برگزاری کلاس های آموزشی برای آنان دارد که امیدواریم به همت بانیان خیر تامین شود.

کار اصلی این موسسه اعطای بورس تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان یتیم و بی سرپرست است که تا کنون بالغ بر ۶۱۹ دانش آموز و ۱۶ دانشجو را در طول ۸ سال فعالیت خود تحت پوشش قرارداده است و عنوان اصلی این موسسه در فضای مجازی واژه "به مهربانی‌"است. 

کد خبر 55179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد