نزدیک به ۷۰۰  مددجوی بهزیستی صاحب شغل شدند

سرپرست بهزیستی استان زنجان از ایجاد اشتغال برای ۶۷۵ نفر از افراد تحت پوشش خبر داد و گفت : در سال گذشته نزدیک به ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی با بیان اینکه در سال گذشته ۵۴۳ نفراز تسهیلات بند ب تبصره ۱۶  بهره مند شده اند، افزود:  ۱۳۲ نفر نیز از طریق سایر منابع( cbr، گروههای همیار، مراکز غیر دولتی، پرداخت مشوق های بیمه ای، تسهیلات بلاعوض و غیره) تسهیلات قرض الحسنه را دریافت نمودند که ۲۰۲ نفر از این افراد ساکن روستا و ۴۷۳ نفرنیز ساکن شهر هستند.

وی خاطرنشان کرد: ترمیم حقوق، پرداخت سهم بیمه کارفرمایی و ...از  جمله حمایت های بهزیستی در ایجاد اشتغال پایدار مددجویان است و بهزیستی حامی کارفرمایانی است که نیروی کار خود را از بین جامعه هدف این اداره  انتخاب می کنند و همچنین کارفرمایانی که نسبت به بکارگیری این افراد  اقدام نموده  و بر اساس قانون کار حقوق و مزایا پرداخت  نمایند می توانند از مشوق بهره مند شوند.

حسینی افزود : کارفرمایان حامی جامعه هدف بهزیستی علاوه بر دریافت مشوق هایی چون وام کم بهره از خدمات پرداخت  حق بیمه سهم کارفرما ۲۳ درصد به مدت ۵ سال برای نیروی بکار گرفته شده بهره مند شوند.

کد خبر 55102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد