ملارد| برگزاری مجالس در مراکز موجب افزایش روحیه مددجویان می شود

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد گفت: برگزاری مجالس در مراکز نگهداری بیماران در حوزه های مختلف بهزیستی مانند توانبخشی و پیشگیری تاثیر بسزایی در تغییر روحیه افراد مقیم مرکز دارد بویژه در مراسم هایی که مسئولین کشوری و استانی حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم که در حاشیه برگزاری مراسم افطاری در مرکز اخوان با حضور مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت:
برگزاری مجالس در مراکز موجب افزایش روحیه مددجویان می شود و حضور مسئولان باعث می گردد تا از نزدیک در جریان نیازمندی های مراکز و کمبود و مشکلات قرار بگیرند.  

وی در ادامه افزود: مرکز اخوان با ۶۲ نفر نیروی متخصص اعم از پزشک، پرستار، مددکار، روانشناس و... و. توسط بخش خصوصی به همراه یک نفر نماینده از سوی سازمان بهزیستی مشغول ارائه خدمات است.

مسئول پیشگیری اداره بهزیستی ملارد نیز با تاکید بر اهمیت توانمند سازی این افراد گفت: مهمترین موضوع پس از ارائه خدمات صحیح و تخصصی به بیماران موضوع توانمند سازی این افراد هست که با مکاتبات صورت گرفته مقرر گردیده کلاسهای آموزشی مختلفی چون خیاطی، نقاشی، خوشنویسی، سیم کشی و... و. مشغول فعالیت و آموزش باشند.

کد خبر 55094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد