ورود بهزیستی به حل مشکل مادر ۲ شهید و ۴ معلول

با انتشار یادداشتی از وضعیت زندگی مادر دو شهید دفاع مقدس و چهار معلول، رئیس سازمان بهزیستی دستور رسیدگی به وضعیت مادر و معلولانش را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ در پی انتشار یادداشتی با عنوان " روایت ماندگار از یک دیدار؛ مادر ایران زمین! " در تاریخ هشتم فرودین ماه سال جاری از سوی احسان شریفی شهردار منطقه ۵؛ علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور به همراه سمانه زمانی سرپرست بهزیستی استان تهران با حضور در منزل مادر شهیدان قدیمی که سرپرست چهار فرزند دارای معلولیت را به عهده دارد، با وی دیدار کردند.

سمانه زمانی سرپرست بهزیستی استان تهران در خصوص این دیدار، گفت: در پی دیدار نوروزی شهردار منطقه ۵ تهران از خانواده شهیدان قدیمی و انتشار دلنوشته شهردار منطقه در خصوص مشکلات این خانواده توفیق حاصل شد به همراه معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و همچنین فاطمه قاسمپور نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و علیرضا انجلاسی مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور به زیارت خانواده این شهدای بزرگوار و مادر آنان نائل شویم.

وی خاطرنشان کرد: در پی این حضور و تجدید روحیه حاصل شده از دیدار با مادر شهیدان قدیمی دستورات لازمه از سوی ریاست سازمان صادر تا موانع موجود بر مسیر خدمت‌رسانی مستمر به این خانواده حذف و اقدامات لازم از جانب بهزیستی استان تهران صورت پذیرد.

سرپرست بهزیستی استان تهران ادامه داد: نکوداشت و تکریم ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا وظیفه همیشگی و مستدام مدیران بهزیستی است و بهزیستی استان تهران با افتخار اعلام می‌دارد در این زمینه اهتمام لازم را در همه شهرستان‌ها مبذول داشته و مراتب تکریم و سرکشی از این اسطوره‌های شجاعت و از جان گذشتگی را در دستور کار خود قرار داده است.

گفتنی است؛ مادر شهیدان قدیمی، سرپرستی چهار فرزند دارای معلولیت خود را نیز بر عهده دارد.

کد خبر 55093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد