برگزاری پویش ضیافت مهربانی در زنجان/ ۳۰۰ کودک بدسرپرست و بی سرپرست چشم انتظار حامی هستند 

سرپرست بهزیستی استان زنجان از برگزاری پویش ضیافت مهربانی با تکیه برمشارکت های مردمی به مناسبت ماه مبارک رمضان که از ۱۴ فروردین آغاز شده و تا عید فطر ادامه دارد؛ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان به نقل از خبرگزاری شبستان، سلمان حسینی در جمع خبرنگاران با تاکید براینکه مهمترین رویکرد سازمان بهزیستی حمایت و خدمت رسانی به خانواده های نیازمند، افراد دارای معلولیت و زنان بی‌سرپرست است، گفت: در راستای استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت های مردمی، پویش ضیافت مهربانی به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان زنجان اجرا می شود.
 سلمان حسینی خاطرنشان کرد: در طرح ضیافت مهربانی رمضان افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی سرپرست در اولویت قرار دارند و در این پویش اقلام معیشتی، بهداشتی، کمک هزینه‌ی معیشت، غذای گرم، هزینه درمان، ازدواج و جهیزیه جمع آوری و بین مددجویان نیازمند توزیع می شود.  
 وی با یادآوری اینکه این پویش از ۱۴ فروردین ماه امسال آغاز شده و تا  عید فطر اجرا می شود، گفت: در راستای اطلاع رسانی این پویش از ظرفیت رسانه ملی و رسانه هایی استانی استفاده می شود همچنین ستاد ماه مبارک رمضان برای این منظور در استان و شهرستان ها تشکیل می شود.
 به گفته سرپرست بهزیستی استان زنجان، در راستای جذب مشارکت های مردمی و ظرفیت دستگاه های اجرایی در کمک به جامعه هدف بهزیستی زمینه بازدید نیکوکاران و مسئولان از مراکز نگهداری فراهم شده است همچنین جشن گلریزان در شهرستان های خدابنده و خرمدره برپا خواهد شد.
 این مسئول به اجرای طرح حامی با همراهی دفتر مشارکت های بهزیستی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۶۵۰ کودک تحت حمایت بهزیستی هستند و ۵۱۰ حامی بهزیستی را همراهی می کنند و ۳۰۰ کودک چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.
حسینی میزان مشارکت های مردمی جمع آوری شده در ماه مبارک رمضان سال گذشته را ۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی خواند و گفت: امسال نیز کمک های مردمی در قالب طرح ضیافت مهربانی جمع آوری می شود.
 مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای شفاف سازی نحوه توزیع مشارکت های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده در بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت خواهد شد، ادامه داد:  موسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده اند و این پویش با یاری موسسات غیردولتی و خیریه تحت نظارت برگزار می شود.
 وی از خیرین دیار کریمان، پایتخت شور و شعور حسینی خواست در پویش ضیافت مهربانی مشارکت فعال داشته و از مددجویان کم‌توان و کم‌بضاعت، دستگیری و برای انجام این کار خیر از کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ استفاده کنند.

کد خبر 54970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد