در رسانه| مددجویان جویای شغل ایلام ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

ایلام - ایرنا - سرپرست اداره کل بهزیستی ایلام گفت: حدود ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال سال گذشته به مددجویان متقاضی شغل مددجوی این اداره کل پرداخت شده است.

حسین نورعلیوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات قرض الحسنه با سرانه ۵۰۰ میلیون ریال به ۵۴۹ نفر از مددجویان متقاضی پرداخت شده است.

وی همچنین با ذکر اینکه در طول سال گذشته پنج مورد تسهیلات کارفرمایی به مبلغ دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال پرداخت شده، ادامه داد: این تسهیلات ویژه کارفرمایانی بوده که مددجویان تحت پوشش این اداره کل را بکارگیری کرده اند.

سرپرست بهزیستی ایلام تعداد افراد بهره مند شده از بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی را به ترتیب یک هزار و ۳۳۰ نفر و ۸۳ نفر اعلام کرد.

واگذاری ۳۲۸ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی ایلام

نورعلیوند با ذکر اینکه سال گذشته این اداره کل در احداث ۳۲۸ واحد مسکونی مشارکت داشته است، افزود: از این شمار ۲۲۹ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۹۹ واحد نیز در مناطق شهری ساخته شد.

وی سرانه کمک بلاعوض پرداختی به این مددجویان را ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

نورعلیوند همچنین به جذب مشارکت‌های مردمی این اداره کل اشاره و گفت: پارسال در مجموع ۲۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از طریق موسسه های خیریه، مراکز مثبت زندگی و بخش غیردولتی جذب که از این میزان هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نقدی و ۱۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال نیز بصورت غیر نقدی جذب شده است.

سرپرست اداره کل بهزیستی ایلام یادآور شد: مشارکت جذب شده در زمینه پرداخت کمک‌های موردی، درمانی، مسکن و سایر حمایت‌های مددجویان هزینه شده است.

بیش از ۴۲ هزار نفر در استان ایلام از خدمت بهزیستی ایلام برخوردارند.

کد خبر 54957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد