۵۵۰ مددجوی جویای شغل ایلام تسهیلات دریافت کردند

سرپرست اداره کل بهزیستی ایلام با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان زیر پوشش در طول سال گذشته گفت: حدود ۵۵۰ مددجوی زیر پوشش از این تسهیلات برخوردار شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، حسین نورعلیوند با اعلام این خبر افزود: حدود ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات طول سال گذشته به مددجویان متقاضی شغل مددجوی این اداره کل پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان تسهیلات قرض الحسنه با سرانه ۵۰۰ میلیون ریال به این تعداد مددجوی متقاضی پرداخت شده است.

وی همچنین با ذکر اینکه در طول سال گذشته پنج مورد تسهیلات کارفرمایی به مبلغ دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال پرداخت شده، ادامه داد: این تسهیلات ویژه کارفرمایانی بوده که مددجویان تحت پوشش این اداره کل را بکارگیری کرده اند.

وی تعداد افراد بهره مند شده از بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی  را به ترتیب یک هزار و ۳۳۰نفر و ۸۳ نفر اعلام کرد.

*واگذاری ۳۲۸ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی ایلام

سرپرست اداره کل بهزیستی ایلام با ذکر اینکه در طول سال گشذته این اداره کل در مجموع در احداث ۳۲۸ واحد مسکونی مشارکت داشته، افزود:  از این شمار ۲۲۹ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۹۹ واحد نیز در مناطق شهری ساخته شده است.

وی سرانه کمک بلاعوض پرداختی به این مددجویان را ۵۰۰میلیون ریال عنوان کرد.

نورعلیوند همچنین به جذب مشارکتهای مردمی این اداره کل اشاره و گفت: در طول سال گذشته در مجموع ۲۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از طریق موسسات خیریه، مراکز مثبت زندگی و بخش غیردولتی جذب  که از این میزان هفت میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال نقدی و ۱۶میلیارد و ۱۵۰میلیون ریال نیز بصورت غیر نقدی جذب شده است.

سرپرست اداره کل بهزیستی ایلام یادآور شد: مشارکت جذب شده در زمینه پرداخت کمکهای موردی، درمانی، مسکن و سایر حمایتهای مددجویان هزینه شده است.

کد خبر 54948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد