بیش از ۴۰۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی شهرستان سلطانیه هستند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سلطانیه از حمایت بهزیستی از ۴۲۰خانوار خبر داد و از خیرین نیکوکار این شهرستان برای شرکت در ضیافت مهربانی جهت تهیه بسته های ارزاق و تامین معیشت مددجویان در ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سلطانیه اصغر بویینی با بیان اینکه در سال گذشته ۳۰۰ بسته غذایی هر کدام به ارزش  ۲ میلیون ریال برای ۳۰۰ مددجوی تحت پوشش توزیع شده است، افزود: علاوه بر پرداخت کمک بلاعوض مسکن برای یک مددجو، ۴ راس گوسفند توسط خیرین به نیازمندان اهدا شده است.

وی در خصوص ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف اظهار کرد: در سال گذشته ۴۵ نفر از متقاضیان اشتغال تحت پوشش، تسهیلات قرض الحسنه اشتغال دریافت نموده و به ۳۵ نفر نیزحق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی پرداخت شده است.

این مسئول تعداد پرونده های فعال در حوزه توانبخشی را ۳۸۰ پرونده اعلام کرد و گفت:  از این تعداد ۳۰۰ پرونده مستمری بگیر و ۸۰ پرونده پشت نوبتی بوده که از خدمات  و حمایت های بهزیستی بهره مند هستند.

وی عنوان کرد: در سال گذشته ۲۳۷ میلیون ریال کمک هزینه تامین لوازم توانبخشی از قبیل ایاب و ذهاب، توانپزشکی، دانش آموزی ومناسب سازی،   پوشینه و... به افراد دارای معلولیت پرداخت شده است.

وی برگزاری پویش ضیافت مهربانی را تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام نمود و خاطرنشان کرد: بهزیستی شهرستان سلطانیه آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین با نیات عام و خاص است.

کد خبر 54940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد