جذب ۳۱ میلیون تومان در پویش سین هشتم

سرپرست بهزیستی رزن از جذب ۳۱ میلیون تومان در پویش سین هشتم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی رزن؛ نجیبه رضایی، سرپرست بهزیستی شهرستان رزن در اولین جلسه مشارکت های مردمی که با حضور مسئول مشارکت های مردمی، کارشناسان بهزیستی و مسئولین مراکز مثبت زندگی این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: سال گذشته شاهد جذب ۴۰۰ میلیون تومانی مشارکت های مردمی در بخش های کمک های نقدی، غیرنقدی و خدمات بوده ایم.

وی با بیان اینکه نیاز است تا مردم جامعه هدف بهزیستی و قدم های این سازمان را بشناسند، گفت: باید مشارکت های مردمی را به سمت بهزیستی سوق داد تا بتوان حمایت ها از این افراد را نیز قوت بخشید.

سرپرست بهزیستی رزن با بیان اینکه در پویش سین هشتم (سخاوت) نیز شاهد مشارکت ۳۱ میلیون تومانی بوده ایم، اظهار کرد: این پویش از ۲۵ اسفندماه تا پنجم فروردین ماه برگزار شد.

این مسئول تصریح کرد: نیاز است تا مراکز مثبت زندگی در عیدفطر صندوق های مشارکت داشته و شورای مشارکت ها نیز با حضور فرماندار، امام جمعه، خیرین و معتمدین شهرستان رزن برگزار خواهد شد.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت گروه های سی. بی. آر برای جلب اعتماد و مشارکتهای مردمی تصریح و خواستار ورود به این موضوع با همکاری کارشناسان مربوطه شد.

گفتنی است؛ پوستر ضیافت رمضان نیز در ادارات این شهرستان و سه مرکز مثبت زندگی جهت اطلاعرسانی و جذب مشارکت های مردمی نصب شد.

کد خبر 54926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد