گسترش ارائه خدمات الکترونیک با همکاری مراکز مثبت زندگی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از مراکز مثبت زندگی فعال استان، همکاری و اهتمام مجدانه مراکز مثبت زندگی را عامل گسترش ارائه خدمات الکترونیک عنوان کرد.

دکتر فرگل صحاف در این آیین که به صورت آنلاین با حضور رییس و کارشناسان فناوری اطلاعات استان، روسای شهرستانها و مسئولین فنی مراکز برگزار شد ؛ با بیان اینکه تحلیل، تشخیص و تعیین اولویت ها و نیازهای مددجویان از اهداف اصلی راه اندازی این مراکز می باشد ؛ ابراز داشت : مراکز مثبت زندگی در اجرای طرح ها و برنامه های بهزیستی همواره به عنوان بازوان اجرایی بخش دولتی یاریگر این سازمان می باشند.

وی ضمن قدردانی از زحمات مراکزی که با تلاش مضاعف خود در ثبت مشخصات مددجویان در سامانه قبوض اقشار تحت پوشش بهزیستی، این سازمان را در ارائه خدمات به جامعه هدف یاری می نمایند ؛  اظهار داشت : افزایش رضایتمندی جامعه هدف با ارتقاء کمی و کیفی سطح ارائه خدمات با استفاده  از ظرفیت بخش خصوصی از اهداف اصلی  سازمان می باشد که مراکز مذکور نقش چشمگیری در این زمینه ایفا می کنند.

صحاف ابراز امیدواری کرد تا ماههای  آتی  از طریق ارتباط قوی روسا، کارشناسان و مراکز مثبت زندگی شهرستانها ارائه خدمات استاندارد تسریع و گسترش یابد .

شایان ذکر است در این نشست از ۲۸ مرکز مثبت زندگی در شهرستانهای بناب، ملکان، عجب شیر، مراغه، اهر، تبریز، ورزقان، اسکو، هوراند، سراب، مرند، آذرشهر و بستان آباد به دلیل عملکرد مطلوب در ثبت اطلاعات مددجویان در سامانه قبوض سازمان تجلیل شد.

گسترش ارائه خدمات الکترونیک با همکاری مراکز مثبت زندگی   گسترش ارائه خدمات الکترونیک با همکاری مراکز مثبت زندگی گسترش ارائه خدمات الکترونیک با همکاری مراکز مثبت زندگی

گسترش ارائه خدمات الکترونیک با همکاری مراکز مثبت زندگی گسترش ارائه خدمات الکترونیک با همکاری مراکز مثبت زندگی گسترش ارائه خدمات الکترونیک با همکاری مراکز مثبت زندگی

کد خبر 54912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد