تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان در بهزیستی استان مرکزی

زیدوند سرپرست بهزیستی استان مرکزی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آمادگی بهزیستی استان مرکزی به منظور استقبال از این ماه پرفیض اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن این ماه و ایجاد فرصت به منظوراجرای برنامه‌های مطلوب در حوزه‌های مختلف با تلاش جمعی و فضای معطر و نورانی این ماه پرفیض را بهاری برای اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های بهزیستی قرار می‌دهیم

زیدوند  با اشاره به برنامه های این اداره کل جهت جلب و جذب مشارکتهای مردمی خاطرنشان کرد : به منظور هماهنگی بیشتر و برنامه ریزی منسجم و استفاده از تمام ظرفیتهای موجود در استان روشهای ذیل کد دستوری :# ۷۷۲۸*۶۶۵۵*، شماره کارت مجازی: ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۵۰۵۴۰۹۳،شماره حساب: ۴۱۵۱۰۳۴۵۴۱۵۱۰۲۴۲، شماره شبا : ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۵۱۰۳۴۵۴۱۵۱۰۲۴۲irو مراجعه به ادارات بهزیستی شهرستانهای استان راههای مشارکت خیرین  و مردم شریف استان با بهزیستی  میباشد .

سرپرست بهزیستی استان مرکزی  حمایت خیرین در ماه مبارک رمضان از مراکز کودکان وکلیه مراکزنگهداری سالمندان، افراد دارای معلولیت و ...را در استان  مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد : خیرین دیار آفتاب بازوان توانمند بهزیستی در رفع مشکل مددجویان هستند.

ایشان برگزاری مراسم افطاری با حضور خیران با هدف تجلیل از آنها را از دیگر برنامه‌هایی دانست که در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و گفت‌: در این برنامه فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان بهزیستی به منظور جلب مشارکت تشریح می‌شود.

وی اجرای طرح ضیافت مهربانی در بهزیستی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان را یادآور شد و گفت: در این طرح که همه ساله از اول ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید با محوریت دعوت از مسئولین جهت دیدار از مراکز نگهداری به منظور حمایت از قشر ضعیف جامعه میباشد و تا عید سعید فطر ادامه دارد  

سرپرست بهزیستی استان مرکزی هدف از اجرای این طرح را آگاه‌سازی جامعه با خدمات گسترده و متعدد بهزیستی، آشنایی مدیران دستگاه‌های اجرایی با فعالیت‌های بهزیستی، اطلاع از وضعیت زندگی و مشکلات مددجویان و تلاش در راستای رفع مشکلات آنها است.

محمد زیدوند باتاکید براینکه هدف سازمان ارائه خدمات، حمایت ها با حفظ ارزش ها و کرامت والای انسانی با تکیه بر مشارکت های مردمی است،بر اهمیت فرهنگ سازی در خصوص جلب بیش از پیش مشارکت های مردمی تاکید کرد و گفت: از ظرفیت صدا و سیما به منظور فرهنگ سازی در جلب مشارکت های مردمی برای کمک به مددجویان بهزیستی در قالب برنامه های متعدد استفاده خواهیم کرد.

ایشان خاطر نشان کرد : جشن بندگی نیز یکی دیگر از برنامه های قابل اجرا در مراکز تحت نظارت بهزیستی است که برای بانوان خدمت گیرنده مرکز راه نوین برگزار میگردد این طرح با هدف تقویت دین داری ومعنویت ،سلامت روانی ، ایجاد و افزایش تقوای درونی و ارتقا سبک های مقابله ای کارآمد خدمت گیرندگان در برابر مشکلات با استفاده از پتانسیل ماه مبارک رمصان اجرا میگردد.

  این مقام مسئول در ادامه توزیع سبد غذایی بین مددجویان تحت پوشش و برنامه ریزی جهت بازدید مسئولین استانی از خانواده های دارای دوعضو یا سه عضو معلول و ... را از دیگر برنامه های این ماه عنوان نمود .

 

کد خبر 54904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد