بندرعباس | بازدید از مرکز روزانه آموزشی توانبخشی آوای امید

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس به مناسبت هفته آگاهسازی اتیسم از مرکز روزانه آموزشی توانبخشی آوای امید بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با هفته  آگاه سازی اتیسم ، رییس بهزیستی بندرعباس در مرکز روزانه آموزشی توانبخشی آوای امید حضور یافت .

وی با تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو با کارکنان این مرکز از نزدیک دیدار و گفتگو کرد و نحوه ارائه خدمات تخصصی آموزشی توانبخشی به کودکان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد .

جاودان در ادامه ضمن بازدید از قسمت های مختلف با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تغییر در سبک زندگی مردم جامعه و چالش ها و مشکلات سازگاری با این پاندمی گفت : توجه به این مسئله در خانواده‌های دارای کودک با اختلال اتیسم  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود تشخیص و مداخله زود هنگام در اختلال اتیسم  را مهم برشمرد و افزود : اوتیسم به عنوان یکی از اختلالات عصبی رشدی، جنبه مختلف توانمندی های فرد مبتلا شامل مهارت های شناختی، اجتماعی و ارتباطی  را تحت تاثیر قرار می دهد و عدم تشخیص به موقع آن مشکلات بسیار زیادی را برای مبتلایان و خانواده این افراد به وجود می آورد.

رئیس بهزیستی بندرعباس اظهار داشت :  با توجه به شعار روز جهانی آگاهسازی اتیسم با  عنوان "فراگیری در محیط کار، چالش‌ها و فرصت‌ها در جهانی پسا همه‌گیر" گفت : باید  با بهره گیری از روشهای خلاقانه و انجام  برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ و ارائه خدمات تخصصی نوین به این گروه از کودکان ، آموزش های والد محور را در دستور کار قرار داد .

وی  در پایان از زحمات و تلاشهای ارزنده کارکنان این مرکز در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف تشکر و قدردانی نمود.

کد خبر 54900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد