۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
برگزاری محفل نورانی انس با قرآن

محفل نورانی انس با قرآن ویژه کارکنان و فرزندان مراکز شبه خانواده به مناسبت ماه مبارک رمضان در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان ، محفل انس با قرآن ویژه کارکنان بهزیستی و فرزندان مراکز شبه خانواده با حضور سامیه جهانشاهی سرپرست اداره کل و جلالی مدیر حراست بهزیستی استان هرمزگان در محل نمازخانه اداره کل بهزیستی استان هرمزگان برگزار شد.

در جریان برگزاری این مراسم معنوی  جزء ۳۰ کلام الله مجید توسط عباس کهوری از قاریان استان تلاوت شد و در پایان به رسم یادبود   به منظور تشویق هر چه بیشتر جامعه هدف جهت شرکت در مراسمات فرهنگی هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.

سامیه جهانشاهی سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در این مراسم معنوی نهادینه کردن آموزه‌های دینی  و اجرای برنامه‌های قرآنی در مراکز تحت نظارت را یکی از دغدغه ها و اهداف بهزیستی عنوان کرد.

وی افزود :هدف از برگزاری چنین برنامه‌های معنوی ایجاد شرایطی است که جامعه هدف با قرآن و آموزه‌های آن انس گرفته و با بکارگیری آن در زندگی بتوانند بر مشکلات و آسیب هایی که با آن مواجه می گردند ، فائق آیند.

گفتنی است  این برنامه به همت شورای  فرهنگی بهزیستی بندرعباس و با مشارکت و همکاری دبیرخانه  شورای فرهنگی بهزیستی استان برگزار شد .

کد خبر 54871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد