دیدار اعضای کانون مراکز مثبت زندگی با سرپرست بهزیستی استان

دکتر منطقی هدف از این دیدار را شنوای مشکلات، درخواست ها و پیگیری مسائل مراکز مثبت زندگی بیان داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر منطقی مدیرکل با اعضای کانون مراکز مثبت زندگی استان دیدار کرد.

در این جلسه که در عصرگاه روز ۱۸ فروردین ماه برگزار شد، مهندس گلینی رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و یحیی منصوری کارشناس این اداره نیز حضور داشتند.

دکتر منطقی سرپرست بهزیستی استان سمنان در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تقدیر از حضور اعضای کانون مراکز مثبت زندگی در بهزیستی استان و زمینه سازی برگزاری این جلسه، هدف از این دیدار را شنوای مشکلات، درخواست ها و پیگیری مسائل مراکز مثبت زندگی بیان داشتند.

وی در ادامه یکی از راه های برطرف شدن مسائل و مشکلات و حصول نتیجه را استفاده از ظرفیت دورن سازمانی و استانی بیان و خواستار استفاده از کلیه ظرفیت های استان و تعامل بیش از پیش مدیران بهزیستی و مراکز مثبت زندگی شدند تا بتوان با موقعیت مکانی و زمانی هر منطقه برنامه ریزی لازم بمنظور توانمندی جامعه هدف اتخاذ گردد.

منطقی گفت : تصمیم گیری ها باید در میدان باشد و در پی بازدیدهای حضوری انجام شود، تنها می توان با حضور در منطقه و دیدن شرایط زندگی توانخواهان تصمیم مناسب گرفت و گام موثر و پایداری در زمینه توانمند سازی جامعه هدف برداشت.

سرپرست بهزیستی استان مساعدت و تدوین برنامه ها را تنها با دارا بودن اثر بخشی مفید به فوایده و حصول به نتیجه دانسته و ابراز داشتند : نیاز است در شرایط فعلی بیش از وظیفه گرایی به نتیجه گرایی فکر کنیم تا بتوانیم به اهداف پیش بینی شده برسیم.

وی مراکز مثبت زندگی را همراهان سازمان بهزیستی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف برشمرده و نقش ایشان را در این امر نقشی اصلی و تاثیرگذار بیان و خواستار اجرایی دقیق دستورالعمل ها و اجرای برنامه ها در سایه قانون شدند .

منطقی در ادامه خواستار پیش بینی و نیاز سنجی قبل از برنامه ریزی و ارائه خدمات به جامعه هدف شده و افزودند : خدمات در راستای نیاز توانخواهان باید ارائه گردد تا از هدر رفت پتانسیل نیروی انسانی و منابع مالی جلوگیری تا بتوان مسائل و مشکلات جامعه هدف بر طرف شود.

در ادامه این جلسه که به بیش از دو ساعت به طول انجامید و با حضور رئیس و مدیرعامل هیات مدیره ، بازرس و اعضای کانون مراکز مثبت زندگی برگزار شده ، اعضاء به مطرح کردن مسائل ، مشکلات و پیشنهادات حوزه کاری خود پرداخته و به سوالات مطرح شده پاسخگو بودند و مصوباتی پیرو این دیدار به تصوب اعضاء نیز رسید .

در پایان این جلسه سرپرست ، رئیس و کارشناس اداره فناوری بهزیستی استان با همراهی اعضای کانون مراکز مثبت زندگی افطار را میهمان یکی از مراکز مثبت زندگی در شهرستان سمنان بودند .

کد خبر 54869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد